Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos tulee vahva plussa, niin tarkoittaako se sitä, että raskaus on jo pitkällä?
19.12.2005 |
Ja vahvistaako plussaa se, jos tulossa on esim. kaksoset?
Kommentit (4)
Tietääkseni " vahvuus" kertoo jotain raskaushormonin määrästä/pitoisuudesta. Toisilla hormonipitoisuudet nousevat nopeammin kuin toisilla. Eli suoraan vahvuudesta ei voi mielestäni päätellä raskauden kestoa tarkasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hcg-pitoisuus voi jo muutama päivä kiinnittymisen jälkeen olla niin korkea, että tikkuun voi tulla vaikka pikimusta viiva. Ja kaksosilla ei tod ole asian kanssa mitään tekemsitä.
Alue: Aihe vapaa
Reps...:)
Joo, ja kolme viivaa tulee kolmosista yms...:) :)