Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa, kun tytär näyttää yleiseltä naiselta!!!

Vierailija
03.12.2005 |

Argh, 15-vuotias tyttöni lähti kaverin kotibileisiin. Kotiintuloaika on klo 24, ja tytär on kyllä ihan luotettava, että ei sillain mitään hätää. Menen vieläpä hakemaan tytön.



Mutta toi pukeutuminen on kuin huorakadulta! Napapaita, saappaat, tiukat farkut, joista stringit vilkkuu. Ei juma, kyllä me huudettiin isänsä kanssa, mutta ei mennyt perille. Päästin tytön pikkuhutsukaverinsa kanssa kuitenkin lähtemään.



Minkä ikäisenä nuo alkavat taas näyttää kunniallisilta???



Kiukkuinen äiti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on 14v poika paitsi ne lökäpöksyt. JA 8kk ikänen tyttö ja toivon et muoti sit kun hän murrosiässä ois vähän toinen. En kyl silti ymmärrä että nimittelet lastasi tai lapsesi kaveria tolleen. Se pukeutuminen näyttää olevan ihan yleistä. Millainkas itse oot pukeutunut tossa iässä? Mietippäs sitä et siinäkin voinu jotain sanomista ollut?

Vierailija
2/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rippi-ikäisenä mulla oli kajalit ja buutsit ja kolitsin v-aukko tosi syvällä ja meikkasin joka päivä. sitten se opiskeluiässä hävisi ja muistan viimeksi meikanneeni omiin häihini (kohta 11v). jopa väitöstilaisuuden ja karonkan kuljin ilman meikkiä.



nyt myöhemmin aina silloin tällöin tulee mieleen pimatsu-iän sekoilut ja kiitän onneani siitä että mitään ei tapahtunut, esim en oppinut tupakanpolttoa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teillä vanhempina kuitenkin ole se viimeinen sana? Tuon ikäinen tuskin itse ostaa omilla rahoillaan niitä vaatteita, joten jos vanhempien rahoilla (oletettavasti) vaatteet ostetaan, niin silloin vanhemmillakin lienee vaatteiden valintahetkellä sananvaltaa??



Tosin murrosiässä sitä kaikenlaista kokeillaan, mutta eihän 15-vuotias vielä sanele asioita! Tottakai muotimieltymykset on ihan erilaiset teinillä kuin keski-ikäisellä, mutta silti...

Vierailija
4/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pääsi niissä vaatteissa menemään,paitsi että isänsä käski vaihtamaan lantiohousujen yli tulevat stringit pois päältä tavallisiin alushousuihin tai sitten korkeampi vyötäröiset farkut.



Eikait tässä muuta voi kun vain huokailla näitä lapsia,tämä on vasta meille ensimmäinen tässä tilanteessa ja perässä on tulossa vielä 3 muuta tyttöä:) Mutta niinhän me jokainen olemme olleet kamalan näköisiä vanhempiemme mielestä tuossa iässä. Paitsi että mullaoli kyllä enemmän vaatetta päällä kuitenkin.:)

Vierailija
5/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttäresi ei pukeutuisi hutsuksi kun sinäkin mammaseni aikoinaan puit?



Toivottavasti tyttäresi kantaa kotiin enempi euroja kuin sinä aikoinaan markkoja!



Huoran äiti oot ja itsekin olet vanha lumppu.

Vierailija
6/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa iässä on niin tärkeää olla kuten muut ja olla muodikas, trendikäs jne. Sallittakoon se heille! Mutta älä vaan sano tyttäresi kuullen, että näyttää hutsulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran " kehittynyttä" on tämä keskustelu :DDD

Vierailija:


millainen äiti, semmoinen tytär. Eli huoria kahdessa sukupolvessa.

Miksi tyttäresi ei pukeutuisi hutsuksi kun sinäkin mammaseni aikoinaan puit?

Toivottavasti tyttäresi kantaa kotiin enempi euroja kuin sinä aikoinaan markkoja!

Huoran äiti oot ja itsekin olet vanha lumppu.

Vierailija
8/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miksi tyttäresi ei pukeutuisi hutsuksi kun sinäkin mammaseni aikoinaan puit?

Toivottavasti tyttäresi kantaa kotiin enempi euroja kuin sinä aikoinaan markkoja!

Huoran äiti oot ja itsekin olet vanha lumppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavan tilityksen " pikkuhuorakavereista" niin kyllä jurppii ap:n tyyli.

Oletteko kahjoja vai mitä ? Että poikani näyttää vanhempana sitten rattopojalle vai ? Jeesus, kyse on ainoastaan muodista ja kasvatuksesta. Olisitte parempia vanhempia ellei muu auta. Rankaisuhan on aina eka vaihtoehto ? Ja poistun sitten palstalta nauttimaan omasta ajasta viinilasillisen kanssa.

Vierailija
10/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, aloitukseni oli provo. Ei mulla edes ole lapsia.



Eräs tuttavani nimittäin kutsuu tytärtään pikkuhuoraksi ja isä hutsuksi ja lumpuksi. Olen järkyttynyt tästä kielenkäytöstä ja odotin, että täälläkin tuomittaisiin, mutta EI.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kehittäjältä kysy kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän