Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään ketä vituttaa oma mies just nyt???

Vierailija
10.12.2005 |

mä oon niin kypsä että voi,voi!!mies viikot usein pois työn takia ja kun tulee kotiin ja odottaisin jotain tukea tähän käytännössä yksinhuoltajana eloon,niin tuntuu että tietokone on tärkeempi kapistus miehelle.olen väsy ja pettynyt häneen..olen tosi huono valittamaan ja nipottamaan..en ole yhtään sellainen..räjähdän sitten kun paineet kertyy tarpeeksi!tänään räjähdin..uhkasin jopa avioerolla kiukuspäissäni.vittu noita miehiä eikö ne mitään tajua ihan itse?missä on se ihana perhe-elo,johon myös mies osaillistuu!!?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan