Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muussa taudissa mansikkakieltä kuin tulirokossa?

Vierailija
03.12.2005 |

Pojalla nousi eilen kuume, oksensi, iho punoittaa, suu ympärys valkoinen, posket punaiset, kutittaa joka paikkaa. Ei varsinaista ihottumaa.



Tänään kieli on ns. mansikkakieli. Kaikki oireet viittaavat tulirokkoon, paitsi se, ettei ole ihottumaa. Kävimme ottamassa nieluviljelyn, jonka tulokset saadaan maanantaina. Pediatri totesi, että tämä olisi hänen elämänsä ensimmäinen tulirokkotapaus - eli onko jossain muussa taudissa mansikkakieltä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli samalla lapsella mansikkakieli ja soitin tutulle lastenlääkärille, hän luetteli muita oireita k akun niitä ei ollut niin se siitä tulirokosta. Jonkun ajan päästä olimme nieluviljelyssä ja lapsella oli angina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla