Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun jalkoja särkee? Yöllä ja päivällä. Kokemuksia?

Vierailija
26.11.2005 |

Magnesiumtabut tuntuu auttavan. Nyt olen ottanut silloin tällöin enkö säännöllisesti. Ehkä tämä vain on mulla ominaisuus. Isälläni ja isoäidilläni on välillä ollut kovia jalkasärkyjä. Iltaisin, kun yrittää nukahtaa, niin on pakko pyöritellä nilkkoja, se vähän auttaa. Muistan lapsenakin tehneeni sitä, tosin silloin ei vars. särkyä ollut, mutt a nilkkojen pyöritys auttoi epämiellyttävään tunteeseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta levottomat jalat. Vaivaan ei oikein oo parannuskeinoa, kenties sukat nukkumaan mennessä tms

Vierailija
2/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aja mua pois sängystä ja nukun tietääkseni hyvin. Tämä kova särky on koko säärissä ja pohkeissa. Nytkin. Otin kovan särkylääkkeen äsken...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mutta tämä onkin rahvaspalsta...