Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mun jalkoja särkee? Yöllä ja päivällä. Kokemuksia?
26.11.2005 |
Magnesiumtabut tuntuu auttavan. Nyt olen ottanut silloin tällöin enkö säännöllisesti. Ehkä tämä vain on mulla ominaisuus. Isälläni ja isoäidilläni on välillä ollut kovia jalkasärkyjä. Iltaisin, kun yrittää nukahtaa, niin on pakko pyöritellä nilkkoja, se vähän auttaa. Muistan lapsenakin tehneeni sitä, tosin silloin ei vars. särkyä ollut, mutt a nilkkojen pyöritys auttoi epämiellyttävään tunteeseen.
Kommentit (3)
Ei se aja mua pois sängystä ja nukun tietääkseni hyvin. Tämä kova särky on koko säärissä ja pohkeissa. Nytkin. Otin kovan särkylääkkeen äsken...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai niin, mutta tämä onkin rahvaspalsta...
Alue: Aihe vapaa
googleta levottomat jalat. Vaivaan ei oikein oo parannuskeinoa, kenties sukat nukkumaan mennessä tms