Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
itsemurhat joulun alla
17.12.2005 |
Miksi itsarit tehdään usein joulun alla? Nyt parin viikon sisällä olen saanut kaksi suruviestiä, toisen juuri äsken. Kaverini äiti...
Kommentit (2)
Minua on hämmästyttänyt nämä ikäihmisten itsemurhat. 1½ vuoden aikana noin kuusikymppiset, yksi työtoverini ja toinen tuttavani ovat päättäneet päivänsä.
Luulin aina, että itsemurha on nuorten miesten ongelma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ahdistus vain lisääntyy. Henkinen yksinäisyys korostuu.