Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Täällähän on menossa tiukka sensuuri=O
15.12.2005 |
Olin juuri kirjoittamassa tuohon kissa ketjuun,jossa ihmeteltiin,että miksi pitää olla arvostelemassa,että itse löysin ircistä tavallisen nuoren perheen.
En saanut kirjoitustani läpi,kun siihen tuli viesti,että ketju lukittu.
Onpas ylläpidolla pipo vähän kireällä,kun ei edes tuota ketjua voi pitää luettavana,vaikka siinä ei kenestäkään mitään pahaa kirjoitettu,päinvastoin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa