Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Kumpi tissisi on isompi?

Vierailija
17.05.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ole tissi, vaan rinta.

Vierailija
2/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessäni oikea oli useimmiten suurempi -> maito nousi siihen nopeammin ja herui paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, että monesti kehon vasemmanpuoleset osat ovat isompia kuin oikeanpuoleiset. Näyttäisi tosiaan tähän astisten vastausten perusteella pitävän paikkansa. :-)

Vierailija
4/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kuitenkin oikeakätinen

Vierailija
5/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen jalkakin on isompi, puoli numeroa. Oikeakätinen olen

Vierailija
6/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kutsuu niitä nimillä isosisko ja pikkusisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


olen ymmärtänyt, että monesti kehon vasemmanpuoleset osat ovat isompia kuin oikeanpuoleiset. Näyttäisi tosiaan tähän astisten vastausten perusteella pitävän paikkansa. :-)

Vierailija
8/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen oikeakätinen ;)

On kyllä inhottavaa miten suuri ero on kyseessä :(

Imetysaikana vasemmasta tuli maitoa enemmän ja nyt imetyksen loputtua kokoero vaan kasvaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeakätinen,

oikea jalkanikin on hiven isompi.

(pakko koittaa uudet kengät aina sen mukaan...)

Vierailija
10/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeakätinen olen, joskaan en tiedä liittyy rinnan kokoon mitenkään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen oikeakätinen

Vierailija
12/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta eroa oikean ja vasemman välillä ei ole paitsi että oikea pikkusormi on ehkä puolet isompi kuin vasen. Kädet muuten ja jalat ovan samankokoiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme