Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missäs lastentarvikeliikkeissä sitten on hyvä palvelu?

Vierailija
11.10.2005 |

Missä kannattaa käydä? Suositelkaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava miesmyyjä ;)

Vierailija
2/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on paras palvelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan siellä käyty asiakaspalvelua saa melkein kirveella uhaten hankkia ja mitään ne ei tiiä (ainakaan ne kenen kanssa me ollaan asioitu kun vihdoin ja viimein saatiin joku auttamaan meitä).

En suosittele.



Lauttasaaressa olevaan Vaunu-aittaan olen ollut tyytyväinen. Asiallista ja ystävällistä sekä osaavaista palvelua, ei yhtään moittimista.



Espoon Lastentarvikkeessa kerran kyllästyin odottamaan myyjää kun se vaan meni muita palvelemaan ennen meitä vaikka vuoroamme odotettiin kiltisti, siis meni palvelemaan meidän jälkeen tulleita ihmisiä vaikka selvästi osoitimme että tarvitsemme apua, ja menin ovet paukkuen ulos. Seuraavalla kerralla sitten palvelua tarjottiin oitis, ja niin on käynyt nyt joka kerta jos olen siellä käynyt. Taisivat ottaa opikseen.

Vierailija
5/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni täältäkin!

Vierailija
6/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naismyyjä on asiantunteva ja avulias, terkkuja vaan Jumalniemeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kivaa (mies ja nainen) ja kaksi leuhkaa...

Vierailija
8/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-T Lastenturvalle varistossa. Sieltä varistosta löytyy monta muutakin lastentarvikeliikettä ja kaikissa useamman kerran käyneenä olen eniten tykännyt asioida tässä putiikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeeseen en enää mene. Siellä haukutaan Britaxia ja vain HTS on hyvä ja molempia myyvät kuitenkin.