Lue keskustelun säännöt.
Onko farmaseutteja paikalla?
23.10.2005 |
Etsiskelen uutta työpaikkaa apteekkialalta ja nyt näyttää olevan " varaa valita" . Kiinostaisi tietää, että voiko/kannattaako palkkaa vaatia enemmän kuin taulukkopalkat? Eli maksavatko apteekit nykyään helposti vähän enemmän (kuten lääketeollisuudessa) vai ollaanko vielä pihejä :)?
Kommentit (2)
Vierailija:
kyllä mun mielestä kannattaa pyytää enemmän, työvoimapula on niin ilmeinen, että apteekkarit kyllä maksavat jos vaan saavat kunnon työvoimaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä mun mielestä kannattaa pyytää enemmän, työvoimapula on niin ilmeinen, että apteekkarit kyllä maksavat jos vaan saavat kunnon työvoimaa...