Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko farmaseutteja paikalla?

Vierailija
23.10.2005 |

Etsiskelen uutta työpaikkaa apteekkialalta ja nyt näyttää olevan " varaa valita" . Kiinostaisi tietää, että voiko/kannattaako palkkaa vaatia enemmän kuin taulukkopalkat? Eli maksavatko apteekit nykyään helposti vähän enemmän (kuten lääketeollisuudessa) vai ollaanko vielä pihejä :)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä kannattaa pyytää enemmän, työvoimapula on niin ilmeinen, että apteekkarit kyllä maksavat jos vaan saavat kunnon työvoimaa...

Vierailija
2/2 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kyllä mun mielestä kannattaa pyytää enemmän, työvoimapula on niin ilmeinen, että apteekkarit kyllä maksavat jos vaan saavat kunnon työvoimaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi