Lue keskustelun säännöt.
Ajattelin laitattaa synnytyksen yhteydessa vauvalle korvikset, heti kun paa nakyy. Tiedatteko, missa sairaalassa vauvoja tatskataan?
17.10.2005 |
Haluan ihanan toukkatatskan vauvalle! Hih, ajatelkaa, toukka, tajuutteko?
Kommentit (3)
Tosi hieno!
Ei meinaa tykätä ripsentaivuttajasta jota käytän joka aamu, mutta on se sen arvoista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pinkin otuksen solariumiin. Ihanan ruskee tuli, ihan niin kuin Bill Cosby showssa.
ap