Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oisko kellään VANILJAKASTIKKEEN ohjetta?
16.10.2005 |
Ois tarkoitus tollasen omenapaistoksen kanssa tarjota, mutta en äkkiseltään muiista mitä kaikkea tulee ja suhteet... Osaan sen kyllä keittää.... kiitos jos joku viittii vinkkiä antaa =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
maitoa, perunajauhoa pikkuisen ja sit mikroon.
sokeria ja vaniljasokeria myös. ei tarvinnu kun pari minsaa olla ja sit sekoittelin viel kuumana että perunajauho suurustu tasasesti