Miksi äiti ei pitänyt minusta huolta?
Olin kaunis hoikka ja älykäs.
Kotona saatoin saada randomisti turpaan , ruokaa ei ollut.
Meillä majaili ihmisiä, joita en tuntenut.
Miksi tämä palsta on täynnä ihmisiä , jotka rakastavat lastaan
Minä synnyin, kasvatin itse itseni, tarina loppuu minuun.
Exkaunotar56v
Kommentit (25)
Se on surullista. Oliko äidilläsi päihdeongelma?
Tuo sitten selittääkin, miksi olet vikapää joka kuvittelee olevansa nainen yms.
Voi olla, ettei äitisi ole saanut itsekään äitiyden mallia. Millainen siis oli äitisi lapsuus? Usein nämä ovat ylisukupolvisia juttuja. Toki jos äidilläsi on ollut hyvä lapsuus ja huolehtivat vanhemmat, niin joku persoonallisuushäiriö kai äidilläsi on. Toki voi todeta, ettei persoonallisuushäiriökään synny tyhjästä, vaan on kasvatuksen tulos.
Mutta sinun syytäsi tapahtunut ei ole, eikä sinussa ole ollut mitään vikaa. Olen pahoillani puolestasi, ettet saanut sitä mitä jokaisen lapsen pitäisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Se on surullista. Oliko äidilläsi päihdeongelma?
Outoa kyllä äiti on absolutisti.Miesystävät olivat järkyttävän rumia juoppoja.Äiti ei koskaan keskustellut kanssani mistään asiasta.olen miettinyt että jonkin sortin autisti varmankin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tähän vastausta kuin äidilläsi (vanhemmallasi), ei biologinen äitiys vaadi muuta kuin alkiosta-sikiöstä-vauvaksi "saattamisen". Ei kukaan sen jälkeen ole pakotettu kunnon äidiksi. Lapsen vikahan se ei ole.
Ketään ei kiinnostanut missä oloissa sisareni ja minä elimme.
Muutin pois 16v enkä palannut.
Ärsyttää herkästi nyky nuoret jotka ovat kuin pikkulapsia.esim asuvat kotona 20 vuotiaaksi
Ap
Mietin: lihavia autisteja paapotaan.
Minä en saanut mitään huomiota.
Ap
Ap on jankuttava trolli.
Mahtaako olla peräti sama, kuin se "Hoitajahullu"?
Kuvittelee olevansa "hauska".
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ettei äitisi ole saanut itsekään äitiyden mallia. Millainen siis oli äitisi lapsuus? Usein nämä ovat ylisukupolvisia juttuja. Toki jos äidilläsi on ollut hyvä lapsuus ja huolehtivat vanhemmat, niin joku persoonallisuushäiriö kai äidilläsi on. Toki voi todeta, ettei persoonallisuushäiriökään synny tyhjästä, vaan on kasvatuksen tulos.
Mutta sinun syytäsi tapahtunut ei ole, eikä sinussa ole ollut mitään vikaa. Olen pahoillani puolestasi, ettet saanut sitä mitä jokaisen lapsen pitäisi saada.
Äidinäidillä oli 6 lasta.
Muista tuli ihan normaaleja
Isäni esti minua käymästä mummolassa.unelmoin lapsena miten pääsisin sinne leikkimään.
Ap
Halusiko jeesus minulle tämäb kohtalon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä alkoholisti?
Miksi olisin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halusiko jeesus minulle tämäb kohtalon?
Ap
Jeesus ei rakasta valehtelijoita.
En kerro kenellekkään lapsuudestani.
Ihmiset järkyttyvät..ei kukaan halua kuulla tuollaista ..
Kerran olen kertonut
Ystävät sanoivat: siitä on niin kauan, eikö tuon voisi unohtaa.
Äiti elää..en tiedä missä.kulunut 20v kun viimeksi näin.
Ap
En ymmärrä miksi ihmiset tekevät lapsia.
Ap
Vihaan äitiäni.miksi ei tuomita vankilaan vuosien kisutuksesta?
Ap
Hae apua ap. Et taida käydä ihan täysillä. Sori
Kisutuksesta...
Tämä ei osaa edes kirjoittaa🤣🤣🤣🤣🤣
Ap:n kannattaisi lukea opettavainen satu paimenesta, joka huusi; Susi, susi!
Ei se kyllä ymmärtäisi.
Sitäkään🤦
Ei kai tähän vastausta kuin äidilläsi (vanhemmallasi), ei biologinen äitiys vaadi muuta kuin alkiosta-sikiöstä-vauvaksi "saattamisen". Ei kukaan sen jälkeen ole pakotettu kunnon äidiksi. Lapsen vikahan se ei ole.