Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Jari Sinkkoselle vastauksista!

Vierailija
30.10.2008 |

Aivan mahtavan järkevä ihminen. Hän on kyllä ainoita lastenpsykiatreja, joita jaksaa kuunnella. Hänellä on hyvin maanläheinen kanta asioihin. Sietäisi av mammojenkin lukea vastauksia. Hänellä on myös paljon kirjoja, joita lukemalla huomaa, että hei en mä kuitenkaan niiin huono äiti ole tai että noinhan sitä tekisi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjan "Elämäni poikana" ja se avasi silmäni, vaikka luulin tietäväni jo aika paljon. Pyssyleikit ym. oli selitetty niin että perusäitikin ymmärtää ;). Nykyään ainoa ongelma onkin sitten se että kuinka saada hysteeriset keski-ikäiset naissukulaiset lopettamaan se leikkipyssystä marmatus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi