Lue keskustelun säännöt.
So booring! Millä sitä saisi aikansa kulumaan?? Ehdotuksia?
Kommentit (2)
...lukisin kolme kirjaa, jotka odottavat hyllyssä, aloittaisin Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan dvd:n katselun, siivoaisin kodinhoitohuoneen ja jääkaapin, tekisin huomiseksi salaatin valmiiksi, shoppailisin joululahjoja, kävisin jumpassa.
(Nyt aikaa on kymmenisen minuuttia, ennenkuin kuopus herää torkuiltaan, sitten mennäänkin konttaavan ja kiipeilevän vauhtihirmun perässä ja yritetään samalla kanavoida isoveljen energiaa johonkin muuhun kuin yleiseen kaaokseen.)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minuuttiaikataulu taas perjantaihin asti ainakin -nyt ruokatauko-