Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina voitti pelkokertoimen...

Vierailija
04.10.2008 |

Kova mimmi! Vaikka Sini luovuttikin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin veti!

Vierailija
2/6 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mikä se oli??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannusti sitä Siniä edes yrittämään sitä viimeistä temppua.

Vierailija
4/6 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

autosta pois, uinti pelkääjän puolen takaovelle ja istuimesta piti ottaa nukke ja viedä se pintaan.

Vierailija
5/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin hetikun ne ekat miehet tippui, että Martina vie potin, Sillä

oli asenne niin kohdallaan.

Vierailija
6/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin kiva, että voitti ja teki viimeisen tempun tosi hyvin, samalla itsellekin tuli jotenkin positiivisempi kuva hänestä. En nimittäin tykkää olla negatiivisesti asennoitunut ketään kohtaan. Kuka se Sini oli? En ole koskaan nähnyt, eikö tämän kuulunut olla julkkipelkokerroin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme