Lue keskustelun säännöt.
oisko kellään myydä turvaistuinta varsinais-suomessa?
20.11.2008 |
Turun lähistöllä mieluiten. Tarkoitan kaukalon jälkeistä istuinta. Haluaisin kolaroimattoman, siistin istuimen kakkoautoon. Menee liikaa rahaa jos ostaa molempiin autoihin upouudet.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla