Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi soitti mummille, ei ehtinyt jutella koska katsoi kauniita ja rohkeita :(

Vierailija
07.11.2008 |

Lupasi vielä soittaa sitten ohjelman jälkeen, ja tänään sitten vasta soitti, että unohti koko jutun... (tapahtui siis eilen) Oikeasti, mua on todella alkanut ärsyttämään tuo äitini välinpitämättömyys omaa lapsenlastaan kohtaan. Ei koskaan ota yökylään, ei soita omatoimisesti, ei kysele koulukuulumisia (on ekalla), kaikki aina vaan minä, minä, minä.... Ja valittelee vaivojaan. Ja nyt jo joku kauniit ja rohkeatkin on tärkeämpi kuin oma lapsenlapsi :((.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on hoitanut sinut (ja kenties sisaruksesi) aikuisiksi, hoitanut siinä sivussa työnsä, kotinne...

Kyllähän teidän nico-petterin oitää olla ykkönen kaikkien elämässä ja oma elämä heittää syrjään samantien kun puhelin pirahtaa!

Herätys!!! Äidilläsikin on oikeus OMAAN elämäänsä ja päättää miten sen käyttää.

Vierailija
2/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa viimestään kun odottaa että joku tulisi käymään tai soittaisi. Sitten kuulet valitusta:" Ei kukaan käy, eikä kukaan soita, ei edes lapsenlapset. Niinkuin joka joulu ja syntymäpäivä on muistanut!"

nim. koettu on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallas varmaan käskit soittaa siihen aikaa, että pääset tänne ruikuttamaan. Sinuhan ne lapset on.

Vierailija
4/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, siis, ettekö lukeneet tuota juttua kokonaan? Eli siis tämä kauniit ja rohkeat juttu oli vaan yksi tapahtuma, ei siis ole lainkaan kiinnostunut lapsenlapsen elämästä. Kyllä mä itse muistan lapsena, miten mummoni soitteli minulle viikottain, vaikka asui tosi kaukana ja varmasti puhelut maksoi. Olin joskus parikin viikkoa kesällä siellä kyläilemässä jne. Oma lapseni ei ole koskaan ollut mummin luona yökylässä!! Ja on siis 7v, ja mummi asuu puolen tunnin matkan päässä. Onko se teistä normaalia, oikeasti? Ja olen kyllä kysellyt, ja vihjaillut, että lapsi haluaisi joskus tulla, mutta kun se on niiin vaikeaa, ja kun on niiin kipeänä siitä ja siitä jne. Onko se mielestänne normaalia?? ap

Vierailija
5/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillesi, että mummo olisi jutellut kanssasi vasta puolen tunnin päästä? Eikö itselläsi ole lemppari-tv-sarjoja? Eli pelkästään tuosta en nyt käämejäni polttaisi, aika inhimillistähän se on, että ajattelee, että tämän ehdin jutella vielä hetken perästäkin. Unohtaminenkin on ihan inhimillistä - muistihan sentään tänään...

Se kumminkin on aika ikävää, jos äitiäsi ei kiinnosta lastesi kuulumiset. Sille et kamalasti voi. Ei ole olemassa ainoaa ja oikeaa tapaa olla isovanhempi ja osa mummoista ja vaareista todellakin on sitä mieltä, että koska kasvatusVASTUU on jo hoidettu, lapsenlapsia tapaillaan vain, kun se omaan kalenteriin mahtuu.

Eli ei nähdä, että suhde lapsenlapsiin on kaksisuuntainen ja jos sitä ei mummo miellä etuoikeudeksi vaan riesaksi, suhteesta ei kehity läheistä.

Vierailija
6/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelman jälkeen juttelevat, kun soitti pahaan aikaan. Mutta kyllä mielestäni kertoo paljon, että sitten "unohtaa" soittaa, kyllähän se kertoo sen, että ei paljon kuulumiset kiinnostaneet :(. ap

Vierailija
7/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupasi LAPSELLESI soittaa, ei sinulle. Luin huonosti.

Minusta se on aivan normaalia, jos isovanhempi ei ota lapsenlapsiaan yökylään. Eivät meidänkään tenavat ole olleet koskaan yökylässä mummolassa (tosin meidän mummola on kauempana ja mummo on ollut lastenhoitoapuna meillä).

Vierailija
8/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele puhelimessa kun Greyn Anatomia tulee=D Vaikka kuka soittais=)

Vierailija
9/9 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin kamalan itsekeskeinen, kenenkään muun asiat ei kiinnosta, valittaa vaan aina niistä omista vaivoistaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi