Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E621 aiheuttaako oireita?

Vierailija
25.10.2008 |

tai muut glutamaatit? voitko syödä vai aiheuttaako oireita? millaisa oireita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kuuluu naaman punotusta ja sydämen tykytystä jne. Lähinnä yliherkät voivat saada oireita.



Tietääkseni kaikki glutamaatit eli arominvahventeet voivat aiheuttaa oireita, ei siis pelkästään natriumglutamaatti joka kai tämä E621 on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän