Lue keskustelun säännöt.
Millanen unikoulu tehoaa teillä parhaiten?
Kommentit (2)
eka viikko meni hienosti, sit tulikin kaksi hammasta :( mutta nyt on taas mennyt pari yötä tosi hyvin. Eli vauva nukkuu omassa sängyssään ja jos alkaa itkeä, niin laitan käden selälle ja silitän. Viime yönä piti silittää vain kerran pari sekuntia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä mennä kiskomaan sitä pois sieltä vähän väliä. Kun vauva alkaa känistä, menen vauvan sängyn viereen istumaan ja laulan hänelle kunnes nukahtaa uudestaan.