Näin se Munja kiittää vierailusta. Haukkuu tyyliin kaiken.
Kommentit (25)
ettei kohinan takia saa mitään selvää.
kun kutsuu sviittiin eikä toive kai sitten toteutunutkaan... Luulisin...
mutta tottakai täällä on ihan erilaista ruokaa kun Afrikassa.
Itse en taas mitään lampaanpäätä tms. söisi ikinä!
ja ärsyttää kun kaikille ulkomaalaisille pitää tunkea kaikkia kauheuksia kuten mämmiä ja verimakkaraa. Muka jotain kansallisruokaa.
Kuka sitä paskaa oikeasti edes syö? Miksei niille ulkomaalaisille voi tarjota oikeasti hyviä ruokia?
leikistä, sukkamunassa leikistä jne.
Sanoi, että toiset ei osaa puhua ollenkaan englantia ja ne jotka osaa, eivät osaa ääntää, joten siitäkään ei saa selvää.
Tytöt oli hulluja jne.
Tästähän häntä on BBA:ssa haukuttu ja vihattu, tästä seläntakana puhumisesta.
ollukaa niin hyvä tyyppi ku luultiin
leikistä, sukkamunassa leikistä jne.
Sanoi, että toiset ei osaa puhua ollenkaan englantia ja ne jotka osaa, eivät osaa ääntää, joten siitäkään ei saa selvää.
Tytöt oli hulluja jne.
Tästähän häntä on BBA:ssa haukuttu ja vihattu, tästä seläntakana puhumisesta.
ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä
ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä
Munyan englanti on kuitenkin erittäin selvää ja helppotajuista.
Mitä tulee tyttöjen outouteen niin kyllähän Tuulin ja Annan käytös olivat ainakin perin erikoisia. Tuulin yö kahden miehen välissä ei olisi varmasti tullut kuuloonkaan Afrikan BB-talon naisille.
muuten kuin että tuli yksi afrikkalainen kylään. Ja ei häntä varten ollut mitään spesiaalia vaan perinne kakkaa jota moni nuori kavahtaa. Joo, kuuluuhan ne meihin mutta voisiko joitakin perinteitä uudistaa? Kuinka monen nuoren tiedät syövän tuolla tavoin kuin munyalle tarjoiltiin?
Johanin reissu taas oli mahtava. Taloja ei voi verrata keskenään. Meillä ei ole musiikkia, tai oikeaa tekemistä kuin ainoastaan päivä tehtävä ja viikko tehtävä. Siellä he tekivät ruokiakin pitkään.
Kummassa talossa olisit itse vieraillut mieluummin?
Naurattaa tyyppejä esim. kertoumuksella appelsiinien heittämisestä palleihin. Hyväntahtoista minusta koko juttu.
Itseasiassa netissä on video jolla Munya *nai* tämän naisen kanssa ennen suomeen tuloaan.
ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä
Munyan englanti on kuitenkin erittäin selvää ja helppotajuista.
Mitä tulee tyttöjen outouteen niin kyllähän Tuulin ja Annan käytös olivat ainakin perin erikoisia. Tuulin yö kahden miehen välissä ei olisi varmasti tullut kuuloonkaan Afrikan BB-talon naisille.
Siis häh? Oliko tämä Munya ihan nilkki???? Vaikutti niin kivalta.
Itseasiassa netissä on video jolla Munya *nai* tämän naisen kanssa ennen suomeen tuloaan.
Mielestäni tuo You Tube-juttukin on siellä vähän parempana
Mielestäni tuo You Tube-juttukin on siellä vähän parempana
Kerro lyhykäisyydessään esim. mitä se haukku! Pliis ;)