Uskallatteko huomenna päästää lapsenne kouluun, kun on Jokelan vuosipäivä?
Itseäni kyllä pelottaa.
Järki sanoo että kaikki on ihan hyvin.
Pieni ääni takaraivossa silti huutelee, että entäs jos...
Kommentit (9)
Onko kyse jostain jo-annetusta-uhkauksesta? Vai ihanko "muuten vaan"?
Ja minkälainen ope kehoittaa jäämään kotiin?
kun muina päivinä ei tietenkään mitään vaaraa ole. Näinkö se menee?
haluaa oman päivän jolloin tulee jäämään historian kirjoihin, mitä sitä toisten päivänä riehumaan. joten huomenna on hyvin turvallista mennä kouluun.
yhteen kouluun ei tarvitse mennä ollenkaan, se on siis huomenna kiinni juuri tästä johtuen ja tehdyistä uhkauksista.
Lukioon ei tarvitse mennä, kunhan ilmoittaan siitä aamuun mennessä rehtorille.
Muista kouluista en tiedä tässä kaupungissa, mutta saattaa olla sama tilanne, eli on rehtorien lupa olla pois.
en päästäisi heitä kouluun.
Omat lapseni ovat 7 v. ja 8 v. eli eka ja toka luokalla. Koulussa on vain 1 ja 2 luokat, joten en pelkää sinne tulevan koulusurmaajia.
Vanhempien lasten kanssa olisin oikeasti huolissani ja harkitsisin kotiin jättämistä.
ja uskallan mennä itsekin kouluun töihin, yläkouluun. En todellakaan usko, että juuri huomenna tapahtuisi jotaina erityistä. Pari viikkoa sitten oli jo yksi pommiuhka...
Hieman arveluttaa, koska tuossa samassa rakennuksessa johon tokaluokkalainen ja eskarilainen menevät, on myös yläaste ja lukio, mutta..ei elämää voi elää pelkäämällä.
tänään on ollut todella paljon uhkauksia ympäri suomen.
Onneksi omani ovat vasta päiväkodissa..