Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko että sinua kohdellaan kuin koiraa tai kasaa paskaa?

Vierailija
25.10.2008 |

Ryhdy vammaisavustajaksi, niin saat kokea miltä tuntuu kasasta paskaa. Yhtä vähän työnantajasi arvostaa sinua. Ja tämä ei ole vain yhden vammaisavustajan mielipide, vaan meitä on 9/10

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tk-lääkäri

Vierailija
2/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tk-lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria suurin osa ihmisistä kohtelee paremmin kuin toisia ihmisiä..

Vierailija
4/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeydellä. Silti tuntuu, että suurin osa ihmisistä halveksuu minua ammattini takia (siis sen vuoksi, että olen vain tk-lääkäri). Saan paskaa niskaani jonotilanteen, aikataulun pitämättömyyden ja kaiken mahdollisen vuoksi, jotka ovat asioita joihin en voi edes vaikuttaa.



2 (vai mikä se nyt oli..? ;))

Vierailija
5/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina joutunut käymään lasten ja omasta puolesta tk:ssa (ennen yksityisellä, mutta nyt niin kaukana etten jaksa lähteä busseilla matkustelemaan) ja oikeasti olen ollut todella positiivisin mielin käyntien jälkeen. Ovat olleet asiantuntevia, kiireettömiä potilaan kohtelussa ja tutkineet myös kaiken tarpeellisen, joten päätin tästä lähtienkin käyttää omaa terveysasemaamme. Joten kiitos työstänne tk lääkärit.

Vierailija
6/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut opiskeluaikoina kahden vammaisen avustajana. Toinen oli niin ihana paikka. Ja toinen ihan hirveä. Mutta enpä siellä kauaa viihtynytkään... Sitä ihminen onneksi voi itse valita mitä työkseen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kuulua se, että negatiiviset asiat tuodaan julki muttei positiivisia.



2 *vetäytyy keskustelusta jättäen tilaa ap:n keskustelulle*

Vierailija
8/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituiset työntekijät pomottavat "keikkalaista", eivät kerro juuri mitään ryhmän toimintatavoista tai säännöistä mutta pistävät silti sijaisen tekemään työt, omansakin. Ja annas olla kun teet jotain eri lailla kuin he, kauheat haukut tulee. Siis ihan pikkuasioistakin. Sijaisen kahvitauot ovat puolet lyhyempiä kuin muilla ja hän saa värjötellä lasten kanssa pidempään ulkona kuin kukaan muu hoitaja jne. Ja usein vakituiset lastenhoitajat ja opet häipyvät kesken päivän palaveriin, keskusteluun, kopioimaan tai muuta sellaista jättäen sijaisen yksin koko lapsiryhmän kanssa esim. pukemaan.

Oon kuitenkin iloinen siitä että on myös mukavia päiväkoteja, joissa sijaisiakin kohdellaan ystävällisesti ja reilusti. Harmi vaan et "huonoja" paikkoja on eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee huomenna vammaisavustaja kotiin- en ajattele kyllä noin vaan arvostan työtänne kovasti.



T- äiti