Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia varhaisesta murrosiästä?

Vierailija
29.09.2008 |

Meidän neiti juuri täyttänyt 9-vuotta ja murrosikä kolkuttelee ovella.

Koulun terveystarkastuksessa laitettiin lääkärille tutkimuksiin ja ensi viikolla aika röngteniin, jossa tutkitaan kasvamista. Kehitys on alkanut ihan selvästi ja pituutta on tullut reilusti. Itsekin olen varhaisessa vaiheessa kehittynyt ja kaipa tuo periytyminen vaikuttaa.

Olisi kiva kuulla muiden kommetteja asiasta. Lähinnä jos jollakin kokemuksia miten asiaa hoidetaan jne.

Kiitos etukäteen=)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi