Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi??

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioeropapereita

Vierailija
2/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunatakin aion ostaa, mutta haluaisin ostaa lisäksi jonkun härvelin. Viime jouluna sai pienen lennätettävän helikopterin ja oli tosi innoissaan :) Hommaa vaikeuttaa, että olen vuodelepo määräyksessä ja kaikki ostokset täytyy tehdä verkkokaupoista, en oikein tiedä mikä olisi hyvä kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo viime vuonnakin ja mies tykkäsi niistä niin ettei muita pitänytkään. Olivat tosi laadukkaat ja hyvälaatuiset. Nyt ois aika siis uusille ja ne kengätkin on uudistuneet. Ne on musta tosi kivat kun ne ei ole niin selkeät fanikengät vaan joukkueesta kertoo vain pieni logo kengän kyljessä. Itse ostin kengät Ideaparkin ShoeParkista (catwalkilla) kun kauppias lupasi että jos ei ole sopivat niin ilman muuta voi tulla vaihtamaan joulun jälkeen. Siellä oli myynnissä kaikkien joukkueiden fanikengät mutta joukkueen fanikenkiä pitäisi löytyä niiden kotikaupungin faniliikkeistäkin ja olisikohan ollut anttilassakin jos en väärin muista. Tässä linkki sm-liigan joukkueiden kenkiin:

http://www.shoepark.fi/FIN/07-08.htm

Vierailija
4/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärilahjaksi tilasin langatomat kuulokkeet, että voi katsella elokuvia täysillä muita häiritsemättä. saatan kyllä antaa ne vasta joululahjaksi. Sitten ajattelin sykemittari. Kauheen vaikeeta. Olisiko lisää ideoita?

Vierailija
5/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioeropapereita

Mä luin että arvopapereita ja mietin että aika erikoinen lahja. Tosin ei kai nuo avioeropaperitkaan kovin perinteisiä lahjoja ole... :D

Vierailija
6/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo viime vuonnakin ja mies tykkäsi niistä niin ettei muita pitänytkään. Olivat tosi laadukkaat ja hyvälaatuiset. Nyt ois aika siis uusille ja ne kengätkin on uudistuneet. Ne on musta tosi kivat kun ne ei ole niin selkeät fanikengät vaan joukkueesta kertoo vain pieni logo kengän kyljessä. Itse ostin kengät Ideaparkin ShoeParkista (catwalkilla) kun kauppias lupasi että jos ei ole sopivat niin ilman muuta voi tulla vaihtamaan joulun jälkeen. Siellä oli myynnissä kaikkien joukkueiden fanikengät mutta joukkueen fanikenkiä pitäisi löytyä niiden kotikaupungin faniliikkeistäkin ja olisikohan ollut anttilassakin jos en väärin muista. Tässä linkki sm-liigan joukkueiden kenkiin:

http://www.shoepark.fi/FIN/07-08.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppien fanikengät, musta ne on ainakin tosi kivan näköiset. Ja mitä mä oon nähnyt hallilla muitakin fanikenkiä niin en mä rumia ole nähnyt. Kuvassa ne ei välttämättä ole niin kivoja kun värit on jotenkin vääristyneet.

Vierailija
8/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sukkia (kyllä. ostan koko ajan ja aina kadonneet)

- pari villapaitaa (jos löytyy kivoja)

- Haen Hakaniemen hallista herkkuja (juustoja, makkaraa) pieneen koriin (itse salaatinpopsija, hän herkuttelija)

- Sitten varmaan jonkun kirjan/levyn



Nämä tai osan näistä tai sitten jotain ihan muuta. Sitä monitoimilinkkaria mietin, mutta ei se taida sellasella tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupailen jo aamusta että illalla sitten pannaan hanuriin. Arvaa venähtääkö äijällä naama kun illalla ota esiin valtavan, mustan strap-onin ja liukkaria ja sanon "pyllistä"...

Vierailija
10/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitten itse valita ostaako tuon strap-on-dildon tai jotain muuta mukavaa perjantai-iltojen iloksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kunnon nahkahaskat

* Jos tulee uutta Don Rosaa ni sellainen

* Kovalevyjen jäähdytyspakan

* eksootinen lihakin kelpaa (biisonia, krokotiilia jne)

* laadukas alkoholi kelpaa

* Lion akkuporakone



(Voiko vaimolle ostaa wii:n ja fitness boardin)

Vierailija
12/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

wii:stä. On liian lelu omaan treeniin. Toivottavasti oma mies ei osta ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun vaimo niin olisin onnessani wii:stä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän