Olen ollut valtion koulukodissa nuorena. Arvaa millainen olen nyt?
Kommentit (8)
2 lapsen äiti joka hoitaa lapsiaan hyvin
Jos olet käsitellyt elämän kokemuksiasi niin nyt olet aika vahva. Toki asiat ovat jättäneet jälkensä, mutta suurimmasta osasta olet oppinut jotain. Osaat nähdä asioita laajemmin, kun olet nähnyt rikkinäisiä ihmisiä, etkä turhaan kauhistele, sitä miten kamalia nykynuoret on...
lasten isä on ollut 10 vuotta heroiinikoulussa eikä koskaan missään virallisessa vieroituksessa, vankilassa on tullut vietettyä yhteensä 3-4 vuotta, arvatkaas mikä se on tänä päivänä?
Ap on varmaan työtätekevä kunnon kansalainen.
Ja aika monenlaista on tuossa porukassa. AP on varmaan ihan normaali ihminen.
veikkaan et kutosen mies on nyt uskovainen.. ihan kunnolla hurahtanu
Nyt olen yhden lapsen äiti ja maisteri. Moni sen aikaisista tutuista on valitettavasti jo haudassa.
Työtätekevä, omassa omakotitalossa asuva neljän lapsen isä.