Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille välillä niin että joudutte hetken miettimään mikä kuukausi tai vuodenaika on?

Vierailija
30.09.2025 |

Minulle käy välillä, jotenkin ajattelin äsken että on alkukevät. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei käy sentään noin. Viikolla tosin voi käydä näin eläkkeellä, ettei oikein tiedä oisko tiistai vai keskiviikko. Hetken pohdinnan jälkeen sen sitten tietää taas. 

Vierailija
2/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eläkeläisellä ehkä voi löydä noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
4/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuon tuosta. Aina olen ollut hajamielinen. Viikonpäivät menee vielä helpommin sekaisin... mutta joskus myös vuodenaika. Ei onneksi pitkäksi aikaa, tajuan sentään itse nopeasti että eikun, onkin syksy, vaikka hetki sitten ajattelin että onpa paljon lintuja, pesiikö ne jo. Tms. 

Vierailija
5/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy! Luulin että olen ainut. 

Vierailija
6/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuon tuosta. Aina olen ollut hajamielinen. Viikonpäivät menee vielä helpommin sekaisin... mutta joskus myös vuodenaika. Ei onneksi pitkäksi aikaa, tajuan sentään itse nopeasti että eikun, onkin syksy, vaikka hetki sitten ajattelin että onpa paljon lintuja, pesiikö ne jo. Tms. 

Tuo ei ole mitään normaalia hajamielisyyttä. Dementia tai joku muu aivosairaus. Järkky miten ihmiset on niin sairaudentunnottomia.

Vierailija
7/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minä olen hyvin paljon omiin ajatuksiin uppuotuneena ja sieltä havahtuessa sitten saatan hetken olla väärässä vuodenajassa. Se menee nopeasti ohi. Varmaan ihan vaaratonta. Arkihan rullaa aina vaan samanlaisena sisätiloissa.  

Vierailija
8/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy! Luulin että olen ainut. 

Mulla on ollut viimeisen vuoden ajantaju aivan sekaisin. Siis ei vuorokausitasolla vaan tiedän varmaan vartin tarkkuudella paljon kello on vaikken sitä olisi katsonut aikoihin, mutta viikot on ihan yhtä puuroa eikä päivät juurikaan eroa toisistaan ja kevätkin humahti vaan johonkin. Nyt sitten tänään viimeksi kummastelin avausta, että miten syyskuu meni ja piti ihan avata kalenteri ja kauhistua että huomenna on jo lokakuun eka.

Mihin meni kesä? Alkusyksy? Itsellä on enemmänkin fiilis, että oltaisiin jossain huhtikuulla ja pian olisi vappu.

Vierailija
9/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Ja varsinkin elokuvista tullessa havahtuu, ai nyt onkin tämä vuodenaika.

Vierailija
10/10 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Hyvä, että muillakin. Just tänään mietin, että koululaisten syysloma on kohta. Mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi