Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyttäremme on vasta 10kk mutta tavattoman motorinen. Olen ajatellut laittaa hoitoon
06.11.2008 |
kun täyttää joulukuun lopulla vuoden. Mahtaako aiheuttaa paljon ongelmia hoidossa tuollainen menijä vai ovatko tädit tottuneet touhu-tiinoihin?
Kommentit (3)
Meillä tutun lapsi 2v putosi pöydältä hoitopaikassa ja käsi murtui.Se kipsattiin.
Tapahtui muuten yksityisellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
monet tuon ikäiset kävelevät ja kiipeilevät, joten ei se mitään erityistä vaadi hoitajiltakaan
Alue: Aihe vapaa
Jos pärjäät, uskon, että hoitajatkin pärjäävät.