Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yks vee

Vierailija
25.10.2008 |

Mitä ootte tarjonnu 1vee synttäreillä aikuisille ja lapsille? Oletteko antaneet jo herkkuja 1-v. lapselle vai tarjonneet omia vaihtoehtoja? Onko ollu lapsille ohjelmaa? Meijän piiperolla vielä tuohon hetki aikaa, mutta hyvä valmistautua etukäteen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison mansikkakakun leivon, jota voi sankari itsekin maistella. Voileipäkakku on pöydässä myös aikuiseen makuun. Sitten leivon jonkin hyytelökakun tms.

Aika vähäisin vierain mennään nämä ekat synttärit, meillä kun on isompiakin muksuja, jotka pitää sitten omilla synttäreillään huolen vieraspaljoudesta.

Itse sankari on sen verran pahassa vierastusiässä, että sen puolestakin on ihan hyvä pitää vain pienimuotoiset juhlat isovanhempien ja kummien kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla