Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kandin kypsyysnäytteestä

Vierailija
19.11.2008 |

Teen vanhasta prosemmatutkielmasta kypsyysnäytettä (tiivistelmä, jonka saa tehdä omaan tahtiin ja palauttaa tarkastettavaksi). En oikein enää muista kyseistä tutkielmaa, olen sen kyllä nyt lukenut pariin kertaan ja on jotenkin palautunut mieleen. Tuntuu vaan hankalalta koko kypsyysnäyte. Meneeköhän yleensä läpi, jos on edes jotenkin kunnollinen ja ok (ei paljon pilkkuvirheitä tms)?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateemisen ihmisen pitää osata kirjoittaa perustiivistelmä tekstistä kuin tekstistä. Omasta tekstistä sen nyt luulisi olevan vielä helpompaa kuin toisen kirjoittamasta.



Se on yksi sivu. Ei ole kovin vaikeaa, haloo! Älä ota sitä niin vakavasti; pelkkä muodollisuushan se on...

Vierailija
2/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäisi tehdä se kandintutkielma. Olisin av-akateeminen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et asian vierestä kirjoita, etkä unohda mitään oleellista.



Lukaise se prosemma läpi ja tee vaikka mind map, josko auttaisi.





T. 3 kypsyyskoetta tehnyt ja niitä inhoava