Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttu tota naapurin rakkia,

Vierailija
19.11.2008 |

asutaan kerrostalossa, kauhee migreeni päällä ja naapurin rakki on nyt louskuttanut 35 minuuttia TAUOTTA. Miksi ihmiset ottavat eläimiä eivätkä huolehdi niistä?! Tämäkin koira on yksinään parin neliön pihalla illat pitkät, ei taida päästä lenkille edes kerran viikossa. Riittää kun paskoo tuohon omaan pikku pihaansa. Huhhuijaa.



Ja sitten vielä häiritsee naapureita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelemaan rauhallisille ja haukkumattomille koirillemme.

Vanhempansa ovat pihalla mutta ei, ne ei komenna lapsiaan yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi