Lue keskustelun säännöt.
Miten lesboperheissä vietetään isänpäivää?
Kommentit (5)
Mutta sitä iloa en sinulle anna, että sen täällä kertoisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli lauantaina strap-on. Näin ainakin meillä :-D
oli lauantaina strap-on. Näin ainakin meillä :-D
Idioottimainen stereotypiani lesbojen huumorintajuttomuudesta katosi kertalaakista!
missä lapset menevät isäperheensä luo ja juhlivat kakuin ja kekkerein
Miksi lesboperheessä pitäisi viettää isänpäivää?
Miten teidän perheessänne on tänään vietetty ruotsalaisuudenpäivää?