Onko kumppani joka haluaa pelkkää seksiä ongelma?
Jos hän kuitenkin vastavuoroisesti antaa sinulle kaikkea mitä haluat.
Kommentit (11)
No mitä sillä nykyään enää on väliä. Kaikkihan vaan HARRASTAA seksiä. Rynkyti rynkyti, ilman tunteita.
Ei muutaku jonon jatkoks.
Ota kissa tai koira jolle voit antaa hellyyttä huolenpitoa ja turvaa, ne tarvitsevat sinua.
Miten ihmeessä tuollainen "kumppani" muka voisi antaa minulle, mitä haluan, jos haluan ihan oikean elämänkumppanin? Tuohan on oksymoron.
Ei se ongelma ole, mutta ei se ole mikään kumppanikaan. Panokaveri korkeintaan.
Jos kaikki se mitä toinen haluaa on myös vain seksiä, sittenhän tuo on ihan toimiva ratkaisu.
Meinasitko p***asi jaella ilmaiseksi?!
On. Ei sellainen henkilö ole oikea kumppani.
Ja jos sellaiseen rakastuu, siitä seuraa vaan sydänsurua.
Kuka ääliö luulee, että seksi on vain seksiä ellei kumpani ole sosiaalivammainen ja harva on. Olen ollut suhteessa jossa nainen ...noh varmasti en tiedä mitä seksi naiselle oikeasti on, mutta seksi oli vähämerkityksellinen itseisarvossaan ja ymmärtäkää se itseisarvo oikein. Lähdin kun tajusin, että vastapuolella ei ole tunetta tilanteessa. Suhe ei kestäyt kauaa, koska aistin herkästi naien tunteet muurinkin lävitse.
Me ollaan miesystävän kanssa kyllä usein tehty sitä mutta välillä taas vaan pidetty kädestä. Ja se soittaa mulle jos joku asia jää kaivelemaan. Joten olen päätellyt että oikeita tunteita on. Jo puolitoista vuotta.
On se. Ei kumppanilta voi saada rakkautta ja hellyyttä jos hän ei sitä oikeasti halua antaa. Voi hetken aikaa näytellä, mutta ei kauan.
Ja jos kumppanilta oikeasti saa aitoa rakkautta, niin silloin hän ei halua pelkkää seksiä vaikka niin sanoisikin.