Lue keskustelun säännöt.
Millä viikolla raskausoireiden kuuluisi alkaa?
24.10.2008 |
Entä pahoinvoinnin?
Mulla tänään 6 + 0, eikä vielä ole mitään muuta oiretta ilmaantunut kun ajoittainen palelu ja rintojen arkuus. Onko normaalia?
Kommentit (3)
T. ei ap, joka nyt viikolla 6 +4 ilman pahoinvointia, ja luulee jo selvinneensä tässä raskaudessa ilman, kuin aiemmissa jo plussatestistä alkanut yökkäily ja oksetus...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla oli väsymystä ja etomista rv 6-8, ei muuta.