Lue keskustelun säännöt.
Minun 4-vuotiaallani heiluu alahammas...
18.11.2008 |
Eli ensimmäinen maitohammas on lähdössä. Tytöllä on 5-vuotissynttärit ensi viikon maanantaina.
Minkäs ikäisinä teidän lapsilla on lähtenyt eka maitohammas?
Kommentit (4)
Hampaat tuli myöhään, ensimmäinen 10kk:n iässä. Nyt lähtenyt alhaalta kolme ja ylhäällä heiluu kaksi. täytti juuri 7v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pari taisi lähteä itekseen, muut nyppi hammaslääkäri
Kuulostaa tässä yhteydessä huvittavalta, hi hi hii :)
Yleensä lähtevät aikaisin jos tulevat aikaisin.