Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lapsen allergiaan?!

Vierailija
10.05.2006 |

7-vuotiaalla pojallamme on kaikki tyypilliset oireet: ensin pari viikkoa sitten kurkun kutina, sitten silmien kutina, vetistäminen, rähmiminen, turpoaminen ja punoitus, sitten nenän tukkoisuus ja vesinuha, nyt vielä tänä aamuna yskä. On koko ajan ihan sairaan näköinen. Olemme käyneet sairaanhoitajalla, joka neuvoi ostamaan silmätippoja suun kautta otettavan antihistamiinin lisäksi. Lisäksi oli lääkärin soittoaika, muttei lääkäri osannut mitään sen kummoisempaa sanoa. Silmätipat tuntuivat välillä vähän auttavan. Pitäisiköhän mennä jollekin yksityiselle allergialääkärille, vai vieläkö lääkitsen apteekista ilman reseptiä saatavilla mömmöillä? Saakohan niitä nenäsuihkeita ilman reseptiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kannattaa mennä lääkäriin, nuo lääkkeet kun tulee halvemmaksi reseptillä.

Vierailija
2/2 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita silmätippoja kannattaa laittaa alkuun aika usein, että saa silmät paranemaan. Meille lääkäri sanoi Lomudal-tipoista, että ei haittaa vaikka niitä laittaisi tunnin välein :) Suositteli kuitenkin alkuun 4 kertaa päivässä 1-2 tippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi