Lue keskustelun säännöt.
helvetin itsekkäät
11.06.2010 |
joo sisunaiset saisitte hävetä, kysyin kohteliaasti minulle liikuntarajoitteeliselle laihdutus kikkaa
mutta teillä ei tunnu olevan tuota lukutaitoa kun
sisunaisten viesteisiin. silloin kun olin vielä"vierailija" niin kannustin teitä nyt loppu myötätunto. onko nyt hyvä omatunto toivon että lihoatte läskiperseet 100kg lisää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla