Lue keskustelun säännöt.
Runo isänpäiväkorttiin
08.11.2006 |
Ensimmäinen isänpäivä on edessä ja sopivaa runoa isänpäiväkorttiin ei löydy mistään.....
Olen yrittänyt googlettaa ja etsiä eri palstoilta, mutta tuloksetta.
Jos teillä on hyviä ehdotuksia tai linkkejä, niin laittakaa tänne!
Kommentit (4)
... minun mielestäni kovin sopiva myös isänpäivänä.
" Sylissä oma lapsi.
Lukea sadut
keinuttaa polvella
muistaa iltarukouksissa
lohduttaa nyyttiä
suukottaa nenänpäätä.
Elämää suurempi lahja."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siellä oli jotain ideoita ja muutama hassu runokin. :)
Vai ettekö halua jakaa löytämiänne onnittelurunoja muiden kanssa? :o(