Lue keskustelun säännöt.
Laitoin 10 pvän ikäisen vauvan ulos nukkumaan, pitääkö jotenkin rajoittaa siellä oloaikaa?
01.04.2006 |
Vauva siis ulkoilee ekan kerran, ja kyseessä on lasitettu parveke. Ei kai sillä ajalla ole niin väliä kun ei ole pakkastakaan?
Kommentit (2)
Nyt ei ole mikään pakkassää, joten vauva voi ihan hyvin olla siellä pidempääkin. Minä joskus nuorena äitinä laitoin esikoiseni (pariviikkoinen) pakkaseen parvekkeelle (ei lasitusta) ensimmäistä kertaa nukkumaan ja havahduin naistenlehtien parista vasta parin tunnin päästä... Eikä vauva ollut moksiskaan:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun vauvat syntyneet toukokuun lopussa ja keskellä heinäkuuta ja meillä ei ollut rajoituksia, mutta käsittääkseni muilla on.