Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä!!? Lapsellani on oppimisvaikeuksia vaikka olen täysimettänyt häntä

Vierailija
26.03.2006 |

3-vuotiaaksi asti. Tämän jälkeen olen osittaisimettänyt ja lapsi on nyt 7-vuotias... EN KÄSITÄ! Miten tästä huolimatta hänellä voi olla oppimisvaikeuksia koulussa, pitäisikö minun tihentää imetysvälejä? Lapsi tissuttelee noin kerran päivässä! Auttakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanottiin, että kasvu on laskenut alle normaalien käyrien. Kuitenkin taistelin lapseni vuoksi ja täysimetin! Söin särkylääkkeitä (mm. 800 buranaa kolme päivässä) ja kestin ja imetin! Imetin vaikka lapseni söi tunnin välein, välillä viisikin tuntia putkeen, enkä itse saanut nukkua... toisaalta nukuin sitten, kun imetys oli ohi.



Ehkä tämä johtuu siitä, että meillä ei 7-vuotiaani kanssa ole enää noita ainoita yhteisiä hetkiä eli imetystä!



En siis voi käsittää, mistä oppimisvaikeudet, koska vaikken mitään muuta olisi jaksanut lapseni kanssa tehdä niin ainakin täysimetin :(



t. AP

Vierailija
2/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ne ongelmat johtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jaetaan jopa synnärilläkin jälkisupistuksiin ym.



Vierailija
4/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti otat kerralla koko seitsemän vuoden annoksen!

Vierailija
5/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" äitiiii, anna tittiii..."

Vierailija
6/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan todennäköisesti mukavuudenhaluisena, itsekkäänä äitinä luopunut niistä aikoja sitten. Jos lapsi ei itse herää imemään, ala herättää hänet ainakin kerran yössä rinnalle. Oletan, että nukutte perhepedissä tai lapsi nukkuu nk. sivuvaunussa sänkysi vierellä. Näin toimien yöimetykset eivät rasita sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, että tissit verillä... Ei se kiinteiden aloittaminen ole mitään, kun lapsi on syönyt jo verta.

Vierailija
8/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, jai! On tainnu olla jotkut halpishaalarit sittenkin päällä. Siitä se vilu tulee ja aivosolut kuolee! Olet ehkä myös käyttänyt tavisvaippoja kestojen sijaan. Ei mikään ihme, että lapsellasi on nyt sitten oppimisvaikeuksia. kyllä ne vauvaiän valinnat heijastuvat pitkälle lapsuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän