En käsitä!!? Lapsellani on oppimisvaikeuksia vaikka olen täysimettänyt häntä
3-vuotiaaksi asti. Tämän jälkeen olen osittaisimettänyt ja lapsi on nyt 7-vuotias... EN KÄSITÄ! Miten tästä huolimatta hänellä voi olla oppimisvaikeuksia koulussa, pitäisikö minun tihentää imetysvälejä? Lapsi tissuttelee noin kerran päivässä! Auttakaa!
Kommentit (9)
Sitä jaetaan jopa synnärilläkin jälkisupistuksiin ym.
nyt heti otat kerralla koko seitsemän vuoden annoksen!
vaan todennäköisesti mukavuudenhaluisena, itsekkäänä äitinä luopunut niistä aikoja sitten. Jos lapsi ei itse herää imemään, ala herättää hänet ainakin kerran yössä rinnalle. Oletan, että nukutte perhepedissä tai lapsi nukkuu nk. sivuvaunussa sänkysi vierellä. Näin toimien yöimetykset eivät rasita sinua.
siihen, että tissit verillä... Ei se kiinteiden aloittaminen ole mitään, kun lapsi on syönyt jo verta.
Ai, jai! On tainnu olla jotkut halpishaalarit sittenkin päällä. Siitä se vilu tulee ja aivosolut kuolee! Olet ehkä myös käyttänyt tavisvaippoja kestojen sijaan. Ei mikään ihme, että lapsellasi on nyt sitten oppimisvaikeuksia. kyllä ne vauvaiän valinnat heijastuvat pitkälle lapsuuteen.
neuvolassa sanottiin, että kasvu on laskenut alle normaalien käyrien. Kuitenkin taistelin lapseni vuoksi ja täysimetin! Söin särkylääkkeitä (mm. 800 buranaa kolme päivässä) ja kestin ja imetin! Imetin vaikka lapseni söi tunnin välein, välillä viisikin tuntia putkeen, enkä itse saanut nukkua... toisaalta nukuin sitten, kun imetys oli ohi.
Ehkä tämä johtuu siitä, että meillä ei 7-vuotiaani kanssa ole enää noita ainoita yhteisiä hetkiä eli imetystä!
En siis voi käsittää, mistä oppimisvaikeudet, koska vaikken mitään muuta olisi jaksanut lapseni kanssa tehdä niin ainakin täysimetin :(
t. AP