Lue keskustelun säännöt.
Sopiva palkka virpojalle?
07.04.2006 |
Onko euro ok? Vai joku karkki? Yksi Kinder-muna? Pitäisi vissiin ostaa jotain varastoon. Joka vuosi ostetaan, sitten virpojia ei käykään, ja sitten joudutaan itse syömään kaikki ne karkit...
Kommentit (4)
(meillä tässä käy vaan pari tuttua tyttöä, joten olen molemmille ostanut pääsiäisrae pussit)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
antaa kinder-munat jos meille joku eksyy, ei ole koskaan kukaan käynyt.
Ei mikään ihme, jos nykymuksut pitää virpomista ansaitsemiskeinona, kun palkat on noin isot. Ennen vanhaan oli vaan hauska pukeutua noidaksi ja käydä kylällä kavereiden kanssa kiertelemässä. Karkit oli sitten kiva bonus.
ja annan yhden/virpoja, rahaa ei kannata antaa sillä kohta sinulla on sellaisia ylä-aste ikäisiä oven takana