Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä mieheni mielipiteestä?
31.03.2006 |
Hän sanoo mulle, että älä tule tilittämään ja itkemään hänelle mun asioista/ongelmista. Ei hän ole minun sydänystäväni, vaan pitäis kertoa omille ystävilleni!
Kommentit (4)
jos olet jatkuvasti märehtimässä ongelmiasi hänelle, ymmärrän, että mies toivoisi sinun löytävän ystäviä.
Tai sitten olet nainut idiootin -
ja sovitte täydellisesti toisillenne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koita puhua vaan, sano ettei tarvi kommentoida, kuunnella vaan.
mä en saisi itkee surujani parhaalle ystävälleni vaan ukolle pitäis kaikki kertoa
paska mies