Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nimiäiset
02.03.2006 |
Ollaan pitämässä pikku hemmolle nimiäisiä kuukauden päästä. Onko kellään valmiina mitään omien nimiäistensä kaavaa, kokemusta nimiäisistä jne. Eli mitä kaikkea puheessa on ollut, mikä on ollut kummien rooli... Viime vuonna on ilmeisesti jossain lehdessä ollut juttu nimiäisistä, mutta kun en tiedä missä (Kaks+/Vauva?). Kiitoksia jo etukäteen hyvistä vinkeistä!
Johanna
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...tuolta sinulle aikaisemman ketjun, katso jos siellä olisi vinkkejä.