Lue keskustelun säännöt.
Kunnallisen pph:n hoitopaikoista ymmärtävää paikalla?
05.04.2006 |
Mietin sellaista, että voiko kaksi lasta olla samalla paikalla jos he ovat vähänkin aikaa päällekäin hoidossa? Eli jos minulla on kaksi lasta päivän ja kaksi lasta illan, ja iltapäivällä " vuoron vaihtuessa" tunnin verran yhtäaikaa on kaikki 4 lasta, niin voiko minulla silloin jotenkin riittää 2 paikkaa vai onko se pakostakin 4 paikkaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla