Mihin silmään karsastavaa pitää katsoa
Ihan aina sama ongelma. Jotenkin todella outoa kun ei tiedä että katseleeko se seinille vai silmiin. Joten kumpaanko silmään katsotaan, yksinkertainen nyrkkisääntö, kiitos.
Kommentit (20)
Tämä on ihan kauheen vaikea asia. En tiedä ja aina tulee olo, että itse on nolo, kun katse seilaa. Sama ihmisillä, joilla on silmät kaukana toisistaan. Ei voi katsoa silmiin koskaan vaan vaihtaa silmästä toiseen.
siihen joka ei karsasta (tai molempiin tietenkin). voit aika turvallisin mielin olettaa, että se silmä ei karsasta, joka katsoo sinuun, jos olet karsastajan kanssa juttelemassa
Vierailija kirjoitti:
siihen joka ei karsasta (tai molempiin tietenkin). voit aika turvallisin mielin olettaa, että se silmä ei karsasta, joka katsoo sinuun, jos olet karsastajan kanssa juttelemassa
Entä jos se onkin ujo ja katsoo nurkkaan?
Mulla karsastaa väsyneenä sisään päin ja kerran sitten juttelin työkuvioista erään kanssa jolla karsasti molemmat silmä ulospäin. Oltiin suosiolla katselematta toisiamme silmiin 😂
Olen ollut se karsastava osapuoli ja tiedätkö mitä: me ymmärretään kyllä, miksi et tiedä, mihin katsoa! Yritetään ehkä tavallaan jopa auttaa sinua katsomaan siihen oikeaan suuntaan esim. päänasennoilla. Minulla meni ainakin näin. Minulla karsastus oli selkeästi vaan toisessa silmässä ja seilasi miten sattui, että ehkä siinä mielessä helpompi päätellä, mihin oikeasti katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Silmien väliin nenään
Silmien väliin iskelmä on jäänyt ukreille ja venäläisille ikäänkuin jumiin . Vanha sanonta jäänyt nauha päälle tai vaihda jo levyä.
Venäläisille on nää silmä silmästä hampaat hampaista moosesjehova käskyt JAHVE KOSTAA
Seuraa mihin pupillit kulloinkin menee ja vaihdat sitä mukaan paikkaasi.
Meilläkin on vähän saatavia yhdeltä naisvenäläiseltä joka asuu varastettuja huonekalujen kanssa .
Jumalalla kun vaan yksi silmä joka näkee .
Stalin murhasi romaneja Karjalassa jos ette tiennyt . Palmroth oli vähän vihainen kun teki laulun silmien väliin.
Saattaa romanit kostaa venäläisille . Venäläiset tappoi romaneja Puolassa. 1939 17 syyskuuta.
Aina kunmun pitää katsoa jotakin tyyppiä silmiin katson silmien väliin. En osaa muutoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmien väliin nenään
Silmien väliin iskelmä on jäänyt ukreille ja venäläisille ikäänkuin jumiin . Vanha sanonta jäänyt nauha päälle tai vaihda jo levyä.
Ei kun oikeasti, jos katsot silmien väliin nenän kohdalla niin karsastajasta se näyttää silmiin katsomiselta
ei tiiä