Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö jalkalihasten polttelu ylikuntoon?

Vierailija
31.07.2015 |

Alotin treenaamisen n. Kk sitten. Aluks oli perus lihaskipuja mut ne hälveni muutamassa päivässä. Tuntu ett kunto vähitellen alko paranemaan ja jaksoin enemmän, mutta nyt viikko sitten alko kauhee jalkalihasten polttelu. Tuntuu etten jaksa treenata puoliksikaan niin paljon kuin alussa. Kaikissa ylämäissä tuntuu että lihakset räjähtää ja en saa henkeä. Vituttaa niin paljon. Onks muilla ollu tällasta ja kauanko kesti toipua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:47"]Kuin pitkiä lenkkejä juokset ja pyöräilet?

Muista, et lihakset kasvaa levossa ;)
[/quote]
Aamusin teen vaan jonkun 15min lenkin ja sit illemmalla n.tunnin pyörälenkin oon myös käyny kävelylenkillä jalkapainojen kanssa :D en tiiä mul on kai sit kunto menny niin huonoks

Vierailija
2/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:47"]Kuin pitkiä lenkkejä juokset ja pyöräilet?

Muista, et lihakset kasvaa levossa ;)
[/quote]
Aamusin teen vaan jonkun 15min lenkin ja sit illemmalla n.tunnin pyörälenkin oon myös käyny kävelylenkillä jalkapainojen kanssa :D en tiiä mul on kai sit kunto menny niin huonoks
[/quote]
Jalkapainojen kanssa ei pitäisi lenkkeillä, koska ne muuttavat askeleen liikesarjaa jaloille vahingolliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:47"]Kuin pitkiä lenkkejä juokset ja pyöräilet?

Muista, et lihakset kasvaa levossa ;)
[/quote]
Aamusin teen vaan jonkun 15min lenkin ja sit illemmalla n.tunnin pyörälenkin oon myös käyny kävelylenkillä jalkapainojen kanssa :D en tiiä mul on kai sit kunto menny niin huonoks
[/quote]
Jalkapainojen kanssa ei pitäisi lenkkeillä, koska ne muuttavat askeleen liikesarjaa jaloille vahingolliseksi.
[/quote]
Aijaa oho, hyvä tietää!

Vierailija
4/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja suosittelen olemaan tarkkana kuinka rankasti treenata nimittäi itse sain pohkeeseen rasitusvamman tai lihakset meni ihan jumiin ja se ei siitä ihan perus venyttelyillä lähdekään pois vaan voi hoitamattomana vaivata vaikka kuinka monta vuotta :( sori ei oo tarkoitus pelotella mutta kuitenkin

Vierailija
5/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten jaksa treenata puoliksikaan niin paljon kuin alussa. Kaikissa ylämäissä tuntuu että lihakset räjähtää ja en saa henkeä.

 

Eli juokset siis vissiin? Teetkö jotain lihastreenii lisäksi? Miten usein pidät lepopäiviä? Venytteletkö?

Vierailija
6/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:33"]Kyllä voi ja suosittelen olemaan tarkkana kuinka rankasti treenata nimittäi itse sain pohkeeseen rasitusvamman tai lihakset meni ihan jumiin ja se ei siitä ihan perus venyttelyillä lähdekään pois vaan voi hoitamattomana vaivata vaikka kuinka monta vuotta :( sori ei oo tarkoitus pelotella mutta kuitenkin
[/quote]
Voi helkkari :( kai mun pitää pitää vähän taukoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:35"]Tuntuu etten jaksa treenata puoliksikaan niin paljon kuin alussa. Kaikissa ylämäissä tuntuu että lihakset räjähtää ja en saa henkeä.

 

Eli juokset siis vissiin? Teetkö jotain lihastreenii lisäksi? Miten usein pidät lepopäiviä? Venytteletkö?
[/quote]
Juoksen ja pyöräilen melkeen joka päivä. Haluaisin vaan nopeasti päästä kuntoon, mutta ei näköjään onnistu. Yritän lämmitellä vähän ennen treenejä

Vierailija
8/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei nollakunnosta hyvään kuntoon nopein tie kulje noin. Kokeile nyt ensin vaikka joka toinen päivä kuntoilua. Kun kuntosi on kohonnut, voit liikkua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pitkiä lenkkejä juokset ja pyöräilet?

Muista, et lihakset kasvaa levossa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä