Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sädekeräyksen epäselvyyksistä ei saa keskustella

Vierailija
31.07.2015 |

Ihmettelen, miksi tämä on niin suojattu, vaikka kyse on meidän lahjoittajien rahoista. Onko meitä huijattu. Miksi tästä ei saa keskustella

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus. [/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi? [/quote] Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?

[/quote]Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.
[/quote]
Niin en ole kyllä sama henkilö.

Vierailija
2/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

[/quote]

Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?

[/quote]

Ei, kun pannaan vain rahaa ja ostellaan parissa päivässä ilmestyneitä tuotteita ja kenenkään ei tarvitse ottaa selvää, mihin rahat menevät ja ketä on takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus. [/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi? [/quote] Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?

[/quote]Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.
[/quote]
Oikeudessa, älä nyt naurata :D

Vierailija
4/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lehden otsikko kertoo että kukaan ei auttanut vauvaa. Sehän ei jutun mukaan pidä paikkaansa, koska vauva sai avun ja hoidon sairaalassa.

Vierailija
5/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]

Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.

[/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi.

Vierailija
6/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

[/quote]

Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?

[/quote]

Ei, kun pannaan vain rahaa ja ostellaan parissa päivässä ilmestyneitä tuotteita ja kenenkään ei tarvitse ottaa selvää, mihin rahat menevät ja ketä on takana

[/quote]Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi kyllä epäilyttämään jo tuo huutokauppakin. Kalliita huonekaluja saaneet mm. Iskulta ja suomen sänkytukulta lahjoituksena ja näin nopealla aikataululla? Herää kysymys, vaihtaako oikeasti tavarat omistajaansa, vai onko koko huutokauppa vain huijausta?

Vierailija
8/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

[/quote]

Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?

[/quote]

Ei, kun pannaan vain rahaa ja ostellaan parissa päivässä ilmestyneitä tuotteita ja kenenkään ei tarvitse ottaa selvää, mihin rahat menevät ja ketä on takana

[/quote]Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa.

[/quote]Miksei siihen tahoon voi ottaa yhteyttä facebookin Säde-ryhmässä ilman kirjautumista, vaikka rehellisestä jutusta kyse???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]

Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.

[/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi.

[/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää?

Vierailija
10/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"]

Rupesi kyllä epäilyttämään jo tuo huutokauppakin. Kalliita huonekaluja saaneet mm. Iskulta ja suomen sänkytukulta lahjoituksena ja näin nopealla aikataululla? Herää kysymys, vaihtaako oikeasti tavarat omistajaansa, vai onko koko huutokauppa vain huijausta?

[/quote]

Ja mikä todistaa, etteivät järjestäjätkin "huuda" osaa näistä arvokkaista lahjoitustavaroista ilmaiseksi itselleen? Miten voi Facebookissa sanoa, mikä on aito profiili ja mikä ei? Ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]

Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.

[/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi.

[/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää?
[/quote]

Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

Vierailija
12/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]

Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.

[/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi.

[/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää?

[/quote]

Miten niin? Minkä säännön mukaan lehtiartikkeleista ja julkisista hyväntekeväisyystempauksista ei saa keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka itse vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti tulee julkisuuteen ja kertoo hyvin yksityiskohtaisesti yksityiset perheasiat julkaistavaksi lehdessä, jonka nettiversio on koko maailman luettavissa, ei enää tältä osin nauti ns. yksityisyyden suojaa. Asiat,joista täällä on keskusteltu perustuvat juurikin henkilön itse julkisesti kertomiin tapahtumiin. Tosin asiaan liittyvien muiden osapuolten kertomuksia ei ole nähty julkisuudessa. Tarina on siis yksipuolinen, mutta hyvinkin julkinen.

Vierailija
14/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"]

Rupesi kyllä epäilyttämään jo tuo huutokauppakin. Kalliita huonekaluja saaneet mm. Iskulta ja suomen sänkytukulta lahjoituksena ja näin nopealla aikataululla? Herää kysymys, vaihtaako oikeasti tavarat omistajaansa, vai onko koko huutokauppa vain huijausta?

[/quote]

Ja mikä todistaa, etteivät järjestäjätkin "huuda" osaa näistä arvokkaista lahjoitustavaroista ilmaiseksi itselleen? Miten voi Facebookissa sanoa, mikä on aito profiili ja mikä ei? Ei mitenkään.

[/quote]

Tai ainakin huuda hintaa korkeammaksi, jos siellä sattuu olemaan järjestäjien lisäksi joku viaton hyväntekijäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"] Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä. [/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi. [/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää? [/quote] Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

[/quote]Ap. puhui asiasta varmana että jutussa on epäselvyyksiä. Miten hän ne todistaa? Jos ei todista niin sitä voi pitää herjauksena. Ja muutoinkin näitä keskusteluja täällä palstalla voi pitää yksityisyyttä loukkaavina. Vai miksi nämä keskustelut on poistettu?

Vierailija
16/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"] Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä. [/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi. [/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää? [/quote] Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

[/quote]Ap. puhui asiasta varmana että jutussa on epäselvyyksiä. Miten hän ne todistaa? Jos ei todista niin sitä voi pitää herjauksena. Ja muutoinkin näitä keskusteluja täällä palstalla voi pitää yksityisyyttä loukkaavina. Vai miksi nämä keskustelut on poistettu?
[/quote]
Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

Vierailija
17/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittavien tahojen ja huutajien välillä saattaa löytyä yhteyksiä.

Vierailija
18/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"] Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä. [/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi. [/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää? [/quote] Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

[/quote]Ap. puhui asiasta varmana että jutussa on epäselvyyksiä. Miten hän ne todistaa? Jos ei todista niin sitä voi pitää herjauksena. Ja muutoinkin näitä keskusteluja täällä palstalla voi pitää yksityisyyttä loukkaavina. Vai miksi nämä keskustelut on poistettu?
[/quote]

Ei niitä tarvitse todistaa kun jokainen näkee epäselvyydet.

Vierailija
19/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.

Vierailija
20/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen aistivinani, että ihan kuin jollain alkaisi hieman kuumottaa, että suurelle yleisölle on paljastumassa jotain, mitä heidän ei pitäisi tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi