Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oon sotanorsu, kysy jotain?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarkoittaako sotanorsu painoa vai jotain muutakin ominaisuutta? Haavoittumattomuutta? Mun esimies käytti itsestään tätä nimikettä ja en oikein tiedä mitä se tarkoittaa. Ja esimies on lihava.
Kyssäreitä;
-menetkö soitellen sotaan? mitä soitinta soitat?
-oletko sukua jokinorsulle ja suohirviölle? Entäpä maitovalaalle?
-mittasi?
Missä sodissa olet sotinut? Kirjoittelet kaiketi Intiasta, onko siellä tällä hetkellä kuuma vai helvetin kuuma?
Neljä, sotanorsu on tässä yhteydessä foorumitrolli joita esiintyy täällä harva se päivä.. n. 10 vuotias poika kyseessä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No vastaa nyt sitte kun kerran kysytään!
Alue: Aihe vapaa
Liikkeelle lähtö nopeus optimaalisissa olosuhteissa?