Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomapalkka???? onko oikein laskettu

Vierailija
15.06.2015 |

Olen kvtes alla. Pidin keväällä lomaa. Palkasta oli miinustettu se summa minkä olisin lomalla ansainnut. Sitten plussattu pienempi summa. Palkanlaskija sanoo että tämä menee oikein. Summa on pienempi koska palkkani on ollut pienempi silloin kun lomapäivä on kertynyt. Meneekö tämä oikein? Menetän siis loma'ajalla palkkaa tällä tavalla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa?

Vierailija
2/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kvtessistä, mutta kyllä menee oikein koska loma-ajan palkka määräytyy lomanansaintavuoden tuloista yleensä. Et sä mitään menetä, sä et vaan ollut ansainnut niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin valtiolla menee niin, että jos on lomaltamääräytymisaikana tehnyt lyhyempää/pidempää päivää saa sen mukaisen loma-ajan palkan. Käytäntö muuttui vuosi sitten tällaiseksi

Vierailija
4/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein juurikin siksi, että palkkasi oli pienempi lomanansaintavuoden aikana. Ihme ahneutta, minä menetän palkkaa jäkäjäkä...

Vierailija
5/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:07"]On oikein juurikin siksi, että palkkasi oli pienempi lomanansaintavuoden aikana. Ihme ahneutta, minä menetän palkkaa jäkäjäkä...
[/quote]

kuule se 50e on iso raha totaaliyh:lle. Ap kiitos kaikille vastauksista