Lomapalkka???? onko oikein laskettu
Olen kvtes alla. Pidin keväällä lomaa. Palkasta oli miinustettu se summa minkä olisin lomalla ansainnut. Sitten plussattu pienempi summa. Palkanlaskija sanoo että tämä menee oikein. Summa on pienempi koska palkkani on ollut pienempi silloin kun lomapäivä on kertynyt. Meneekö tämä oikein? Menetän siis loma'ajalla palkkaa tällä tavalla
Kommentit (5)
en tiedä kvtessistä, mutta kyllä menee oikein koska loma-ajan palkka määräytyy lomanansaintavuoden tuloista yleensä. Et sä mitään menetä, sä et vaan ollut ansainnut niin paljoa.
Ainakin valtiolla menee niin, että jos on lomaltamääräytymisaikana tehnyt lyhyempää/pidempää päivää saa sen mukaisen loma-ajan palkan. Käytäntö muuttui vuosi sitten tällaiseksi
On oikein juurikin siksi, että palkkasi oli pienempi lomanansaintavuoden aikana. Ihme ahneutta, minä menetän palkkaa jäkäjäkä...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:07"]On oikein juurikin siksi, että palkkasi oli pienempi lomanansaintavuoden aikana. Ihme ahneutta, minä menetän palkkaa jäkäjäkä...
[/quote]
kuule se 50e on iso raha totaaliyh:lle. Ap kiitos kaikille vastauksista
Onko tietoa?