Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä Korsosta (Vantaa) asuinalueena nykyisin?
29.03.2006 |
Siis tiedän että aiemmin sillä tai sen osilla on ollut huono maine, mutta mitä ja millainen paikka se on asua nykyisin? Kokemuksia?
Kommentit (4)
Siellä ei ole juuri mitään. Keskiluokkaista. Ei mitenkään kaunista.
Nukkumalähiömeininki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Korso on ihan ok paikka. Huono maine vähän liioiteltu...
Siellä on tosi hyvät ulkoilualueet. Eihän Korso mikään rauhallisin paikka ole, mutta kyllä siellä asuu
Vierailija:
Siis tiedän että aiemmin sillä tai sen osilla on ollut huono maine, mutta mitä ja millainen paikka se on asua nykyisin? Kokemuksia?
Älä ianakaan lapsesi kanssa sinne enää muuta!!!!!!!!!!!!!
Mutta radan toisells puolella oleva alue aika rauhatonta, varsinkin kaupungin asunnot.